Tuesday, March 23, 2010

放下电话过后的我

真的很高兴再次听到你的声音
也替你感到骄傲
你终于可以踏上梦想的第一步 =)

现在的我
比从前更知道我有多么需要你
也知道我是多么的依赖你
终于明白友谊可以是那么的美

我不想就这么结束我们之间的感情
今天这通电话我真的打对了ho?
说了那么多不是因为要说一个小时
我只想让你知道
我没有忘记你

我真的真的祝福你
好好努力过生活
你要照顾自己哦

下次或下下次再下下次
每一个下下次
都可以陪我说话吗?

原谅我的自私
原谅我还不够了解你

对不起,
请你原谅我。

1 comment:

  1. This is the second comment I made and I dun noe whr the first one had gone. Thx for being so understandin and I never blame you for the conflicts that had aroused last time. I understand that there are things that we need time to proof. I am happy that you take me as one of your very best friends, as in soul mate. Thank you and we wil owes keep in touch. God bless. =)

    ReplyDelete